Ofis

Ofis Alanı Düzenlemesi ve Çalışan Verimliliği

makam-takimlari-sakarya-dmo-mobilya-satisi

Ofis Alanı Düzenlemesi ve Çalışan Verimliliği

Ofis Alanı Düzenlemesi ve Çalışan Verimliliği, bilgilerimizi sizlerle paylaşmak istedik.Giderek artan teknoloji odaklı iş yerlerinde, ofis düzenlemeleri ve iş akışı yapılandırmaları her zamankinden daha fazla önem taşımaya başlamıştır. CBRE grup’ un yaptığı son araştırmaya göre, çalışan verimliliğini arttırmanın anahtarı; ofis ortamındaki farklı çalışma alanları arasında dengeyi kurabilmek.

Organizasyon çalışanlarına farklı çalışma alanları arasından seçim yapma fırsatı verdiğinde çalışan memnuniyet derecesi % 10-15 oranında artıyor. Yapılan araştırmaların sonucunda, ofis çalışanlarının zamanlarının % 50’ sini kendi masalarında, kalan zamanlarının çoğunu birbirleri ile etkileşimde geçirmektedirler.

Rapora göre, geçmişte şirketler gelecekteki ofis alanı ihtiyacını mevcut durumunu inceleyerek ve gelecekteki büyüme için gerekli olan ihtiyaçlarını başarı için gerekli en düşük maliyetlendirme ile tespit etmekteydi. Günümüzde ise organizasyonlar çalışanlarının çalışma tarzını anlayabilmek, bireysel ve grup çalışma alanları yaratıp ortak kullanım için entegre edebilecekleri çalışma stratejilerine uygun ofis için yerleşim ve tasarımını benimsemişlerdir.

Bunula beraber, esnek çalışma imkanı uzaktan şirket bilgi ve dosyalarına erişimi gerektirir. Bu yüzden organizasyonların bilişim teknolojilerine ağırlık vermesi ve sürekli geliştirmesi gerekir. Verilere ulaşım kolaylığı, esnek çalışma imkanı ofis içi çalışma verimini ve çalışan memnuniyet derecesini arttırmaktadır.

CBRE raporunda belirtilen diğer bulgular;

-Çalışanlar Teknolojinin gelişimi ile birlikte artan sanal diyaloglar yerine yüz yüze görüşmenin daha güçlü bir algı yarattığının farkındalar. Organizasyonlar ise çalışanlara birbirleri ve ış çevre ile her iki yoldan iletişim sağlayabilecekleri ofis tasarımı çözümü sunmaktadır.
-Şirket bilgi ve dosyalarına uzaktan erişim sağlayabilmek çalışanlar tarafından çalışanlar tarafından nitelendirilen en önemli özellik olsa da CBRE Grup’un yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çalışan memnuniyeti en zayıf performans ölçüsüdür. Şirketler gün geçtikçe çalışanlara kendilerine uygun çalışma şeklini seçme fırsatını sunmakla beraber, seçecekleri çalışma şeklini destekleyici teknoloji çözümlerini de seçim şansı sunar.
Y kuşağı çalışanlar işlerinde seçim yapabilmeyi istiyor. Y kuşağı çalışanlarının 52% si ev ve ofis çalışmalarının her ikisini birden seçerken, 41%’si sadece ofis ortamı çalışma şeklini seçmekte ve 7% ise sadece evden çalışma şeklini seçmektedir.

ofis-dekorasyonu-sakarya

ofis-dekorasyonu-sakarya

www.proffice.com.tr
proffice.sahibinden.com

Telefon : 0264 300 10 40

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir