proffice-ofis-mobilyalari-sakarya

Proffice Ergonomik Ofis Mobilyalarını Tercih Etmeniz İçin 5 Sebep

PROFFİCE ERGONOMİK OFİS MOBİLYALARINI TERCİH ETMENİZ İÇİN 5 SEBEP

işte PROFFİCE ERGONOMİK OFİS MOBİLYALARINI TERCİH ETMENİZ İÇİN 5 SEBEP Şirketinizde çalışanlara ödenen tazminatları ve sağlık harcamalarını azaltmanın yolunu mu arıyorsunuz?Verimliliği artırmak şirketinizin bu yıl öncelikli temel hedeflerinden biri mi? Peki ya ürün kalitesini iyileştirmek?

ERGONOMİK OFİS MOBİLYALARINI TERCİH ETMENİZ İÇİN 5 SEBEP

Durum böyleyse (ki öyle olduğunu varsayıyorum), şirketinizdeki ergonomi süreçlerini oluşturmak veya iyileştirmek yapılacak işler listenizin tepesinde yer almalı.
Öyle ki önde gelen şirketler ergonomiyi tüm operasyonlarına entegre ediyor. Etkin bir ergonomi sürecinin faydalarına baktığınızda zaten şaşırtıcı gelmiyor.
Washington Eyaleti Çalışma ve Sanayi Departmanı tarafından maliyet tasarrufu, verimlilik ve ürün kalitesi gibi iş hedeflerinde ergonominin etkisini ortaya koymak amacıyla yapılan bir araştırmada 250 ergonomi vakası incelendi.
Araştırma sonucunda ergonominin yapılan yatırıma değdiği belirlendi. Bulgularını incelemek için linke tıklayabilirsiniz: Ergonominin Maliyet ve Faydalarına Bazı Örnekler
Çalışma Ortamında Ergonomi Sürecinin Faydaları
Çalışma ortamında güçlü bir ergonomi süreci uygulamanın kanıtlanmış beş faydası kısaca şöyle:
1.

Ergonomi maliyetleri azaltır.

Ergonomik risk faktörlerini sistematik azaltarak yüksek maliyetli, orta ve ciddi yaralanmaların önüne geçebilirsiniz. Çalışanlara ödenen her 3 dolarlık tazminatın 1 dolarının orta ve ciddi yaralanmalarla ilgili olduğu düşünüldüğünde, maliyet tasarrufu açısından önemli bir fırsat olabilir bu. Dolaylı maliyetlerin de bir yaralanmanın direkt maliyetinin yirmi katına çıkabileceğini unutmayın.
2.

Ergonomi verimliliği arttırır.

En iyi ergonomik çözümler çoğu zaman verimliliği arttırır. İyi bir vücut duruşu, daha az zorlanma, daha az hareket etme, daha uygun yükseklik ve erişim sağlayan bir sistem geliştirildiğinde çalışma ünitesi daha verimli hale gelecektir.
3.

Ergonomi kaliteyi yükseltir.
0 cevaplar

Cevapla

Tartışmaya katılmak ister misiniz?
Katkı yapmaktan çekinmeyiniz!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir